Priscilla Oliveras: Kubanska afera

Kubanska afera sve je ono što želite od laganog lepršavog ljetnog štiva pa i malo više, jest da je naivna, ali nije jednodimenzionalna priča s jednodimenzionalnim likovima, već je šarena, obiteljska, prijateljska i ljubavna priča sa svim usponima i padovima, a uz to je i divna razglednica Key Westa.

Sara i Luis sreću se slučajno, na aerodromu, gdje je ona stigla na tjedan dana odmora s obitelji, a on radi kao vatrogasac. Oboje nose na svojim leđima teret, ona nikako ne može zadovoljiti kriterije svoje uspješne obitelji u kojoj svi redom imaju uspješne karijere, a ona je tek influencerica, nema veze što je uspješna i što ima svoju tvrtku. A on je na prisilnom dopustu s posla zbog nošenja sa slučajevima iz prošlosti.

Njihovo upoznavanje je točno kao iz filma, ona je ljepotica u nevolji, a on vitez koji je spreman pomoći 😉

U priču koja je prilično predvidiva, autorica je unijela život. Od društvenih mreža i influencerstva u usporedbi s ”pravim” poslovima, poremećaja u prehrani i nošenja cijele obitelji s istim, bratskog rivalstva, do odnosa u velikim i glasnim kubanskim obiteljima i njihovih tradicija.

Kao što sam rekla, ljetno i lepršavo, jednu mrvicu previše holivudski, oni mojeg godišta sjetit će se Dharme i Grega 😉 na koje me podsjetilo Sarino i Luisovo upoznavanje, ali to je sve.

Meni je stil pisanja bio malo off, nekako se do kraja nisam mogla ”ušaltati” u njega pa mi je i to malo pokvarilo dojam, no s druge strane su tu opisi Key Westa sa svim onim romantičnim zalascima sunca, s plažama  dokle pogled seže i s kubanskom hranom. O moj Bože opisi hrane, evo na sad sam gladna 😉

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.